Dress every day like you' re going to get murdered in those clothes

woensdag 5 oktober 2011

New in my closet: Ugg australia mini black

Hee allemaal, ik wil jullie mijn nieuwe Uggs laten zien. Deze keer heb ik gekozen voor Uggs classic mini zwart. Ik weet dat ze er niet heel bijzonder uitzien maar omdat ze zwart zijn passen ze overal bij, en zijn ze perfect voor een koude winter. Geen koude voeten voor mij !!!

Hi everybody, I want to show you my new Uggs. This time I have chosen for Uggs classic mini black. I know they don't look very special but because they're black they fit with everything, and they' re perfect for a cold winter. No cold feet for me !!!


Ik heb ze besteld op http://www.debijenkorf.nl/
I have ordered them on www.debijenkorf.nl 

Ugg australia heeft een nieuw beveiligings label toegevoegd op de doos, hierboven te zien. Het zon logo moet van zwart naar wit veranderen als het aan hitte wordt blootgesteld.
Ugg australia has added a new security label on the box. The sun logo will change from black to white if it is exposed to heat.  



Geen opmerkingen: