Dress every day like you' re going to get murdered in those clothes

maandag 21 november 2011

I read those Blogs

For the dutch around us:







foto's komen van www.fashion-fever.nl

Ik volg fashion fever al best lang. Ik vind Esmee haar blog leuk omdat ik haar stijl het meest bij mijzelf vind passen. Ze heeft een schoenencollectie to die voor, en ik vind de onderstaande blouse van de Zara een van de mooiste kledingstukken die ze heeft. Ik vind dat ze haar berichten leuk schrijft met af en toe een grap erin. Net als ik schrijft ze niet ontzettend lange verhalen en heeft ze veel beeldmateriaal, dat vind ik fijn want ik zie liever veel foto's met een duidelijke uitleg. Ik hou ervan om te zien wat mensen kopen en Esmee laat geregeld iets nieuws zien. Ik blijf fashion fever zeker volgen !!


2. Styleguide 



foto's zijn van www.styleguide.nl 

Styleguide, is inmiddels een 'grote' site geworden, die ontzettend is gestegen in populariteit. Ik bezoek deze site meerdere keren per dag, omdat er meer updates per dag worden geposted. Shirley heeft wel een andere stijl dan ik qua kleding, maar toch is de bovenstaande blouse een kledingstuk waar ik ontzettend jaloers op ben, hij is van de Zara en is helemaal perfect. Ik volg Styleguide vooral om op de hoogte te blijven van nieuwe collecties. Ze heeft tegenwoordig ook een beauty redactrice, en dat vind ik ontzettend leuk. Dus genoeg redenen om Styleguide elke dag te bezoeken. 




foto's zijn van www.beautygloss.nl 

De beautyblog die ik altijd volg is van Mascha, genaamd Beautygloss. Ik vond ooit op youtube een filmpje van haar, en sinds die tijd ben ik het blijven volgen. Ze heeft tegenwoordig een webshop, met producten die ze ook zelf uitgeprobeerd heeft, en daar ga ik zeer binnenkort zeker iets bestellen. Ik heb bovenstaande foto uitgekozen omdat ik de make-up heel erg mooi vind. Dus voor nieuwtjes over nieuwe producten volg ik beautygloss. 


For everyone:











De blog van Sietske, een Nederlands meisje die in het engels schrijft, zodat iedereen haar kan volgen. Ik vind dat ze geweldige outfits creĆ«ert met een paar simpele kledingstukken. En daarna lijkt het helemaal niet meer op iets simpels. Op de vierde foto zie je de zara trui die ik helemaal geweldig vind, het hoedje daarboven heb ik zelf ook.  

The blog from Sietske, a dutch girl who writes in english , so everyone can follow her. I think she creates, lovely outfits, with a few simple pieces. And then it looks like something far away from simple. On the fourth picture you can see a Zara jumper, which I think is amazing, the hat on the third picture is in my closet too. 










Ik heb al eens geschreven over Alexandra's blog. Je kunt het hier lezen. Ik volg haar nog steeds elke dag omdat ik haar stijl geweldig vind en ik wil bijna elke kledingstuk want ze draag wel hebben. Je ziet wat herfst outfits van haar, ik vind de foto's perfect, omdat alles zo goed bij elkaar past, ook de achtergrond.

I already have written about alexandra's blog. you can read it here. I still follow this blog every day because I love her style and I almost want every piece she wears. You can see a few fall outfits from her, I think the pictures are perfect because everything fits together perfectly, even the background.






Geen opmerkingen: